Arkadaşlar bebeğim daha 3 gunluk olduğu için memede olan sütü her zaman içemiyor, bu da memede ağrı yapıyor. Bu sebeple daha dün gelmeye başlayan sütümü sagiyorum. Sütü birkaç saat içerisinde tükettiği için sağım pompa kabinin içerisine oda sicakliginda saklıyorum. Kullanma kılavuzunda da öyle yazıyordu ama sorayim dedim, siz nasıl yapıyorsunuz? Bir de ilk birkaç gün sütüm gelmedigi bu sebeple şırınga ile mama verdik. Arada bir meme reddi yaşadığım anlar da oluyor. Bu yüzden sagdigim anne sütünü de şırınga ile veriyorum. Meme reddine yönelik ne yapabilirim?