Aykem orda ki çalışan ebenin ilgisizliği düzenli olarak yazisiyoruz ilaç yazdırmaya gittiğimde hep konuşuruz kontrol sonrası mesaj atar ne durumda diye arar hep duzenli giderim tansiyon kilo kontrol takibine hatırlatır mutlaka gidin konuşun tetanoz aşısı çok önemli bende 19.haftamda olmuştum 24.hafta da 2.dozu oldum takibini yapmaları lazım zaten sistemlerine düşüyor yapmak zorundalar bunu