Fatma46
Merhaba arkadaşlar benim ilk bebeğim tüp bebek 19 .haftamda bir anda sancımın gelmesiyle bebeğimi kaybettim ..ondan 5ay sonra normalden hamile kaldım 13.haftamda serkulaj yapıldı daha sonra 21.haftamda açıklık hunileşme var denilip o bebeğimi de kaybettim 😪ondan yedi ay sonra yine hamile kaldım 13.haftamda serkulaj yapıldı yine ama çok tedirginim Suan 18 haftalık olduk sürekli yatıyorum günde iki defa progestan fitil kullanıyorum bol bol su içiyorum kilo almamaya dikkat ediyorum bide bol bol dua ediyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız dualarınızı bekliyorum