Asfdg tek sıkıntı doğuma takipli olduğun doktor gelmiyo ben tansiyondan dolayı doğumdan önce de 3 gün yattım hergün başka doktor geliyo beni yatıran doktor başkaydı ertesi gün muayeneye gelen başkaydı acil sezeryan kararı veren başka biriydi doğuma giren başka biriydi doğumdan sonra vizit gezen de başka bi dpktordu beni ameliyat eden doktor kim tanımıyorum bile 😄o an kim nöbetçiyse o yani