Abkaya
Odalar ücretli değil şansına hangi oda denk gelirse şeklinde ilerliyor bir sene önce ablam doğum yaptı ablam doğum yaparken 1, 2 ve 3kişilik olarak odalar ayrılıyordu hastane çok temiz içerisi kesinlikle otel gibi özellikle tek kişilik odalar yayla gibi refakatçi dışında kimseyi almadılar içeri birazda pandemiyi bahane ettiler o zaman bebeğin babasını 5dk aldılar sadecee bebeği gördü ve çıktı şuan ziyaretçi kabul ediliyor mu bilmiyorum