NurrFatma0 Dün doktora gittim 32. Haftama girdim bugün nst de sancım filan çıkmadı çok şükür. Doktora ciğer geliştirici iğneyi sordum 2 tane bugün iki tane yarın toplam 4 doz verdi herhangi doğum riski olmadan yaptıran var mı ?
runkli0606 NurrFatma0 bunu bende merak ediyorum devlet hastanesinde yaparlarmı istesek acaba risk yok şuan ama sanki erken doğacakmış gibi geliyor 34. Haftadayım
Twin-22 NurrFatma0 Bizde 33. Haftaya girdik risk olmamasına rağmen dört doz yaptık 24 saat arayla ne olur olmaz diye
ikiminiskoala NurrFatma0 ben doktoruma sorduğumda o öyle kafamıza göre yapabileceğimiz bi iğne değil. Zaten 24 saat içerisinde yapmamız yeterli oluyor kötüyü çağırma sürece göre bakar karar veririz demişti.
NurrFatma0 runkli0606 devlet hastanesinde risk görürse yapıyor sanırım doktorlar ikizse rahim kısalığı vs varsa yaparlar heralde doktorla konuşmak lazım
aleeyllz12 ayse_1960 Benimde rahim kısalığım çıktı ama doktorum ciğer geliştirici vermedi. Fitil verdi eğer nst de sancı çıkarsa iğne vururuz dedi. Sizde nasıl işledi durum
Zynpkrc Benimki erken gelmek istediği için 36 haftada yapıldı 4 doz. Devlette sancım olmasına rağmen yapmadılar yatış verdiler. Özele gittim sancıyı gördüklerinde hemen yazdılar 5 liraya aldık fiyatı çok uygun ama ağır geldi iğne sızısı çok
Twin-22 NurrFatma0 Henüz dogurmadim bugün yaptırdım iğneyi ☺️ doktorum 37. Haftada alırız diyor bakalm inşallah durur bebisler
ayse_1960 NurrFatma0 yok ben olanlar yazmış doktorumada sordum 3 hafta diye bişey yok dedi ama niye 3 hafta sonra yapıyor onu anlayamadım .
ayse_1960 aleeyllz12 bana dikiş atıldı Rahime 25 mm di önlem amaçli 23 haftada yapılmıştı 30 da ciğer geliştirici yapicaz dedi önlem amaçlı bide 33 te dedi ciğer geliştirici birde her hafta pruloton olması lazım iğne oluyorum böyle ilerliyor şuan inşallah 38 de doğum planlıyor doktorum şeker de olduğu için dikkat ediyorum