Sezeryandan degıl ama anne olmak bır insan sorumluluğunun başlıyor olması korkutuyor.yarın ıtıbarı ıle hıcbısey artık eskıaı gıbı olmayacak tırsıyorum biraz😊bır ınsan sorumluluğu korkutuyo.tecrubelı anneler bır el atın bana yorumlarınızı bekliyorum😊alısabılırmıyım dıyorum 36 yaşındayım ilk gebelık belkı ondan böyle düşünüyorum