Afzv Kızlar Akdeniz üni kadın doğuma gebelik takibi için giden var mı ultrason cihazları ve doktorların davranışı nasıl 😊
Hlm_srn07 Afzv Ben takipliyim.7 Aya kadar gebe polikliniğine gittim 7 aydan sonra mahmut ilkin yeral hocaya başladım oda tıpta ücretli.Cihazları iyi renkli yok sadece ama herşeyi net görüp söylüyorlar ilgileri güzel.Bakalım doğumda orada olacak hayırlısı ile.
Afzv Hlm_srn07 çok teşekkür ederim yarın gideceğim Allah nasip ederse 🩷 13+4 haftalık cinsiyet tahmini yaparlar mı sence 😊
Hlm_srn07 Masquenadaaa Başka hocalarda var ama gebeliğe ilkin hoca bakıyor diye gitmiştim ben 264 liraydı en son ücreti şuan ne kadar bilmiyorum doğum yaptığım için gitmiyorum.