kızlar insüline başladığımdan beri ilk defa kan tahlili yaptırdım homa ır yani insülin direnci ve açlık insülin sınırın üstünde çıkmış. çok sağlıksız beslendiğimde bile ben böyle değerler görmemiştim. diyet de yapıyorum bu nasıl mümkün olabilir? insülin iğnesi mi bunu yapıyo diyeceğim ama onun amacı tam tersini yapmak değil mi?