piyanoogrtmnanne Ankara etlik şehir hastanesinde rutin kontroller ve doğum konusunda tecrübesi olan var mı? Özele para bizi zorlayacak iyi bir devlet arıyorum
Gizmoo piyanoogrtmnanne ben kese görmeye oraya gittim. Memnun kalmıştım ama bazı testler yaptırdım ve test sonuçları yanlış çıktı. Ve bu testler bebeğimin hayatını etkileyen testlerdi o yüzden bida gitmedim
Ebrulianne06 piyanoogrtmnanne doktorlarin kendisine denk gelsek sorun degil de surekli asistanlar var ve degisiyolar haliyle yaptiklari olcum de degisiyo el ayarlari farkli. Gatanin dogum yerinde 11.haftada yatmistim dusuk riski sebebiyle. Odalar tek kisilik guzel ilgileniyolar ama bilgi verme aciklama yok cogu devlette ayni durum var. Ama polikinigini begenmedim Etlik sehir de cok sistemsiz geliyo ama cogu yere gore daha donanimli. Ben uzak olmasina ragmen Bilkente gidiyorm etlikte oturuyorm
piyanoogrtmnanne Gizmoo aaa Allah korusun 😳 ya ben gataya gidiyorum baştan beri de, memnun değilim sorularıma cevap alamıyorum hemen bişey yok iyi diyip çıkartıyorlar . O yüzden acaba dedim etlik şehir iyi midir… bi de Zübeydeyi araştırayım o zaman
Gizmoo piyanoogrtmnanne Gata iyi aslında ben İlhami güle gittim orda çok memnun kaldım. Benim lafımla ettikten vazgeçme benim tecrübem kötü ama çok memnun olan var bi git bak öyle karar ver