Edaerdem5203 Henüz yeni 4 haftalık gebeyim ama az önce kanamam oldu kırmızı değil ama çokta pembemsi değil şimdi daha da gelmedi korkuyorum nedir acaba tecrübeli olanlar bakabilir mi şuan çalışıyorum hastaneye gece gideceğim
Hrdl Edaerdem5203 yerleşme kanaması olabilir ama doktora gitmen lazım gebelikte kanama çok önemli bişey
Papatyahanimm Edaerdem5203 doktora git o seni muane etsin progestron ilaci verecektir. O kanamayi kesiyor.olasi kanama ihtimalini de azaltiyor
Tugbacds Panik yapmadan hemen doktorunla görüş canım devam etmiyorsa sıkıntı olmayabilir ama devam ederse belli olmaz fitil falan verir hemen belki ara durumu anlat
Tugbacds Kahverengi lekelenmeleri daha normal görüyolar da kırmızı olunca biraz daha temkinli olmak lazım bide bol bol uzan
Tugbacds Edaerdem5203 tabi ki Allah yardımcın olsun her şey gönlünüzce olsun bebeğin de sağlıkla doğsun inşallah 🤲🏻