Kızlar biliyorsunuz isim seçmek çok zor. Birde ikinciye isim seçmek, ilkine uydurmak daha zor 😅 ilk kızımın ismi Mihrimâh. İkinci kızımıza ablasının ismine uygun isim önerisi istiyoruz sizlerden. Aklımda Hümâşah var ama nasıl olur bilemedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim 😇