Gamzesay Kızlar tatile gidicem adet dönemime denk geldi primolut aldım eczacı 2 tane iç dedi ama kullanan oldu lütfen yardım
Dusenerler Gamzesay yok ya sakıncasi falan olmadı çok şükür. 3 gün önce başladım ben içmeye günde 2 tane içtim. Bırakınca ertesi günü adet oldum eşimle birlikte olunca da hemen hamile kaldım hatta 🤭
acilicigkofte Günde iki fazla canım. Bir tane yeterli oluyor. Adet olmadan iki gün evvel başladım günde bir tane olarak. Hiçbir sıkıntısını zararını da görmedim. Bıraktıktan 1 maksimum 2 gün sonra adet oluyorsun zaten.
Gamzesay acilicigkofte benim adetim 27-29 günde bir olarak değişiyor bugün 25 gün akşam bi tane içeyim mi bugün yarını mı beklesem 11 inde gidecem tatile
acilicigkofte Gamzesay adet öncesi bende bacak ağrısı oluyor bir gün sonra oluyordum böyle adet öncesi belirtilerin oluyorsa iki gün daha bekle bence içim rahat etsin diyorsan kullanabilirsin de
Gamzesay Dusenerler ya hayırlı olsun cnm peki adet belirtileri oldu mu sende kaşık ağrısı bel ağrısı filan
Gamzesay acilicigkofte kasıklarımda ağrı var belirtiler bi hafta önceden başlıyor bende o zaman alayım akşam bi tane
Dusenerler Gamzesay evet adet belirtilerim oldu tabi ilacı içerken de oldu hatta ise yaramicak adet olcam gibi hissiyat oldu ama ilaç içtiğim sürece adet görmedim belirtin başladıysa eğer içmeye başla bence en fazla 10 gün falan kullan ilacı daha fazla kullanma
Gamzesay acilicigkofte teşekür ederim cnm sağ ol aslında zararlı böyle şeyler bnde biliyorum en az kullanmak gerek 🌸🌸
acilicigkofte Gamzesay evet ben de çok kullanma taraftarı değilim ama her tatilim regl zamanına denk geliyor 🤣🤣🤣