derya61_ Kızlar ağustosda doğum bir takım pijama takımı var uzun kollu, bir gecelik var yanına bir takımda kısa kollu almalımıyım bunlar yeterlimi lohusalıkta giyiliyor mu
Gumus25 derya61_ agustosnsicak olur bence benimde ağustos başı gibi olacak inşallah. İki tane kısa kollu pijama takımı bir tane de gecelik koydum kısa kollu
CgladaP derya61_ ben 2 takım 1 gecelik almıştım güzelce battım evden takviye yapmışlardı ilkinde 😂😂 depend almıştım yine alıcam tabi hırka çorap havlu lastik terlik aklıma gelenleride yazdım 😃
CgladaP derya61_ direk depend yazan marka paketi morlu gibi olan. Bebeklerdeki külot bez gibi çok kullanışlı.
Gamze-gmz CgladaP ilk doğumum da giydim okafar rahat ettim ki. Ve lohusa takımım beyaz olmasina ragmen nokta leke yoktu. Simdi yine alcam. 3M migroslarda indirmde dediler ama gidemedim
CgladaP derya61_ muadilini bilmiyorum kullanan varsa deneyimini yazar bi annemiz umarım🙏🏻 internettede var aslında ya da eczanelerde de olur bence