Sena__41 Bugün 34 haftalık olduk dün doktor 1 hafta önden gidiyo dedi 2300 olmuş kilosu sizce önden gitmesi Iyi mi kötü mü karar veremedim
gulsummm1 33+5 iz dün kontrolüm vardı benimde 2 hafta önden gidiyormuş doktorum öyle söyledi korkulacak bişey yok dedi genelde gebelik şekerinden şüphe ediyorlar ben yaptırdığımda yüksek çıkmamıştı
1asel-duru Canım benimkide 1 hafta önde gidiyor kilosu da yerinde maşallah hiç bir sorun olmaz bir iki hafta önde gitmesinin ama 4 hafta falan ileride gitmesi sorun olur diyor doktorlar içini ferah tut normal bir şey gelişimi ile alakalı