Kızlar doğumuma son 10 gün kala zor durumda kaldım.Doktorum tam doğum haftam dolduğu zamanda izne çıkıyormuş 1 hafta.Özelde takipliydim.Ben yokken başkası bakacak dedi.Doğum o arada olursa mecbur sezeryan normal bi şekilde olacak.Daha doğum şeklim bile belli değil.Erkek doktor istemiyorum.Devlet hastanesine gideyim dedim hayatta randevu yok.Bu on gün içinde doğumum başlarsa acile gitsem kadın erkek farketmez kim nöbetçiyse o alacak dimi beni doğuma😢😢Çok uzgunum neyle karşılaşcağımı hic bilmiyorum sadece ağrılarımın sancılarımın gelmesini bekliyorum kafam cok karısık