ffnuurr Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi kızlar 4 Temmuz Salı Akşam Üstü : 592 6 Temmuz Öğlen bir de : 1006 Artışım sizce sağlıklımı son adet 31 Mayıs .
1rabiazengin ffnuurr daha ne olsun gayet güzel ufak artıları eksileri illa ki olur Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Tugbacds ffnuurr valla 1 kere yaptırdım sadece doktor bidaha istemedi gel kesene bakalım dedi direk çok da yoğundu konuşamadık keseye baktı 2 hafta sonra yine gelin dedi yolladı bizi
ffnuurr Tugbacds En stresiz ve en rahatı canım aslında olması gereken benim 3 kimyasalım olunca tedirginlikle yaklaştı biraz bidaha bakalım dedi 🥰 inşallah kalp atışını da duyarız
Tugbacds ffnuurr benimde 1 düşüğüm var bundan önce ki ilk gebeliğim 7+2 de kaybettik şimdi o yüzden biraz tedirginim 😔 inşallah bunda kucağımıza alırız bizde sizde sağlıkla