Zulfiye06 Kızlar 4 aylık hamileyim göbeğimin tam üstünde bi ağrı var bazen batma gibi bazen ağrı gibi hemen de geçmiyor normal mi 🥹🥹🥹
seacn Zulfiye06 gaz sancısı olabilir mi acaba, bende de bu aralar vajinada ağrı ve sancı oluyo belki rahim büyümesinden de kaynaklıdır