Kızlar 12 gün önce normal doğum yaptım 9 tane dikişim var . 10. Gün kontrole gitmem gerekiyordu ama bebekten dolayı gidemedim . Çok fazla kaşıntım oluyor ve sarı kötü kokulu akıntım var kanamam bir oluyor bir olmuyor korkuyorum enfeksiyon var diye hamilelikte de çok çektim enfeksiyondan ve alttan parmakla muayene ederler diye de korkuyorum doğumdan sonra travma oldu enfeksiyon mudur normal midir