Joie önlü arkalı kullanıyorum doğumdan itibaren kullanılmıyor ama ön koltuk tam yatmıyor çünkü. Ama sorun olmadı çünkü ilk başlarda sadece doktor kontrollerine gittik ona da puset kullandık 3 aylık olunca arabalarını kullandık ve oto koltuk aldık. Çok güzel kullanışlı prego Ibiza var biraz pahalı ama güzel pusetli ama çok zahmetli pusetleri kullanmayıp normal oturma yı kullanınca önce bebekleri oto koltuğa koy sonra oturakları çıkar arabaya koy sonra arabayı kapat koy zaten ikiz çok zahmetli 😀 joie çok güzel hafif tek çıkınca hiç sıkıntı olmuyo ve her yerden geçiyor çok memnunum