Bbusraerr Merhaba arkadaşlar ben birseyi çok merak ediyorum çevremde sürekli anne karnında nasılsa doğunca da aynı oluyor diyorlar acaba bu doğru mu gerçeklik payı varmi sizce
Laleozkan_09 Bbusraerr kızım karnımdayken geceleri beni hiç uyutmazdı. Doğduktan sonra da tam tersi oldu. Gece uykuları çok güzel çok şükür
Busrata33 Bbusraerr oğlum çok fazla hareketliydi 2,5yaşında hiç durmadı hemde hiç.Yeğenimde tam tersi çıkınca baya usluydu hala uslu sakin ☺️2.doğumum olacak doktorum çok hareketli bir bebeğin daha geliyor dedi 🙃
bebekananas Benim kız ben hamileyken de çok hareketliydi eli ayağı şimdi 12 günlüğüz elimiz ayağımız hiç durmuyor 😂
Nurr29 Evet öyleymiş eltimin de karnındayken sabah 5te uyanırdı diyor kıpır kıpırdı diyor suan da aynı saate uyanıyormuş karnında nasılsa doğunca da öyle oluyor dedi
Pofudukkbulutt Bbusraerr hayır bence doğru değil kimileri diyor ya çocuk çok sert tekme attı ağrıdan duramadım vs benim bebeğim öyle sert vurmazdı gayet sakindi ama doğduktan sonra çok hareketli ve 10 kişi baksa baş edemez öyle bir çocuk