Leyla33_ Merhaba arkadaşlar henüz daha 14 haftalık hamileyim folik asit kullandım ama doktorum artık kullanama gerek kalmadı dedi. Bundan sonra ne kullanmalıyım tecrübeli anneler yazabilir mi
Novamomy Leyla33_ aslında doktorunuz size önermesi gerekirdi ama regenesis Max kullanıyorum içerik olarak zengin ama siz yine danışın tabiki
Leyla33_ Novamomy önerdi aslında elenatal 2 önerdi ama sizlerin kullanıp memnun kaldıklarına da bi bakmak istedim
Amineazra Leyla33_ eğer tercihi size bıraktı ise doktorunuz bence orzax marka multivitamin kullanın içeriği temiz ve helal olduğu için bana onu tavsiye etti doktorum