Mervemetin34 Merhaba 2 kere muayene oldum fakat doktor folik asit vermedi benim gibi aynı durumda olan var mı 7+4 haftalık hamileyim
happy-26 Mervemetin34 ben gebe olmadan kullanmaya başladım sonrasında da devam ettim şuan bende 7+5 günlük halen devam ediyorum. Neden vermedi peki sormadın mı hiç
Hilalyazbos53 Mervemetin34 Her doktor farklı bana ilk doktorum vermişti ancak diğer doktorum tahlil yapmadan folik asit dahi verilmez yemeğin tuzuna bakmadan ekstra tuz koyar mısın diye örneklemişti hatta. Her gün bir elma ye ondan al folik asiti demişti. Kimi doktor folik asiti herkese veriyor kimisi de tahlillerden ihtiyacın olup olmadığını değerlendiriyor. Sizde tahlil yapılmış mıydı belki doktor gerek görmemiştir
Minikperi Mervemetin34 değerlerinize baktı mı? Belki folik asite ihtiyacınız yoktur. Ya da aklına gelmemiş olabilir. İçme gerek yok gibi bir şey dedi mi yoksa hiç bahsi geçmedi mi?
Gam Ben 31. haftadayım hala kullanıyorum, içinde tüm vitaminler balık yağı filan var doktorum ekstra vitamin kullanmana gerek yok folik asite devam et dedi
Aybarssmom_ Folik asit sigorta tarafından karşılanmıyor eczanelerden ücretli alıyorsun belki o yüzden yazmamıştır. Ben 12 haftalığım bu hafta folik asiti bıraktım doktorum öyle söyledi vitaminlere başladım
97-Mucize Merhaba tahlil yaptırdım sağlık ocagında sonuçları aldım öğrendiğim gibi folik asit sordum henüz beta hcg 37 çıktı kadın doğuma tahlil yaptır dedi ilacı yazmadı. Doktora gidene kadar almayı düşünüyorum kullanan varmı
KuzeyinAnnesi10 97-Mucize bana sağlık ocağında hemşirem başla demişti isim vermişti ben direk kendim almıştım zaten doktor yazsa da ücretli alındığı için direk alıp başlamıştım öğrenir öğrenmez. Hemilelik oncedinde de 1 kutu kullanmıştım 🥰
cokbilmismom 97-Mucize hamile olmadan öncede kullanıldığı için şuan alıp kullanmanızın bir zarar olmaz aksine faydası olur. Ben vifolic kullanıyorum içinde bir sürü vitamin var