Herkese selam kolaylıklar diliyorum arkadaşlar ben 7-8 haftalık hamileyim önümüzdeki salı doktora gideceğim henüz bayramdan dolayı gidemedim randevu alamadım neyse 2 senelik evliyim eşim arh + bende arh - evlenirken kan verirken doktor gebelikte doktorunuza söyleyin demişti bu ilk gittiğimde söyleyeceğin de bir sorun olur mu veya iğne demişti zamanında o hangi ayda yapılıyor ve ya yapılmıyor mu kafamda deli sorular bilgilerinizi rica ederim 😇