kibarim_41 30+3 haftalık ama doktorum kafası kasıklarınin orda dedi erken mi dönmüş 🙄 ikinci gebeliğim aslında kız olduğu için mi aceleci sanırım acaba erken mi gelicek oğlum 38+5 de geldi bakalım kizcem ne zaman gelicek 😅
ikiprensannesi__ kibarim_41 15. Haftadan belli her ultrason da baş aşağı duruyor arada dönüyorsa bilmiyorum erkek
Sumeyyenur1 Benimde bebiş bayadır başı aşağıda bir sıkıntı olsaydı söylerdi doktorum. Şuan 34 haftalığız
kibarim_41 Youngmotherr doğum pozisyonu aldıysa sizinkinin ne zaman geleceği belli değil her an gelebilir yani