Kızlar bebeğim ben burda diyo hareket hissediyorum ama 2 gündür sadece pıt pıt hissediyom o hareketlilik yok 30 haftalığım. Bi anda bu kadar yavaşlaması normalmi. Daha öncede böyle yavaşlamıştı ama bir gün sürmüştü şimdi iki gündür hareketleri dokunma gbi normalde dışardan izlerim hep hareketlerini korkmalımıyım