Selam💐 32. Haftamizdayiz gebeliğin başından beri verdiğim her idrarda şeker çıkıyor şeker yüklemesi de açlık tokluk şekerinde problem olmadığı halde 🥺gittiğim hastanede de genelde asistanlar var ve sanırım sebebini onlarda bulamadı sorduğumda şikayetin yoksa onemlid eğil diyip gönderiyorlar varmi başına gelen