kubradgnn Kızlar 36. Haftada kontrollüm var ve doktor vajinal muayene yapacağını söyledi sizce neden yapacak yapınca açılma varsa çocuk kanala girmiş olur mu
Masalada kubradgnn Neden yapacak ki keşke sorsaydın benim de suyum azalmıştı diye açılmama baktılar ama hiç açılma yoktu
Canan_bgrck kubradgnn çatı muanesi yapıyor canım o haftada Sezeryana mı normale mı uygun ona bakılıyor
kubradgnn Aylinsevim yok canım daha hiç sancım olmadı ki şuan 35.haftadayım şükür çok iyiyim sadece öyle dedi neden acaba
Aylinsevim kubradgnn keşke sorsaydin canım doktoruna 36 ci haftada benim 2 düzenli sancim ckti 37 deyim şuan açılma varmi diye bakilcak
Canan_bgrck kubradgnn hayır canım doktorum da bana 36 da yapacağını söyledi 36 37 de yapılır zaten normalde de doğum pozisyonuna karar verılir sezeryansa Gün verir
Canan_bgrck kubradgnn kuzum o değil açılma sancı başlayınca olur bebek doğum kanalından geçecek kadar genişmi normal doğuma uygun mu ona bakılır cari darsa sezaryene yönlendirir