Nurrhilal 34+2 deyim. Ve sanki uyuz olmuş gibi kaşıntılarım oluyor vücudumda. Ayak parmaklarıma kadar kaşınıyor. Bu durumu yaşayan annelerim var mı. Neden olabilir sizce
Eksijelibon Nurrhilal canım karaciger enzimlerin ve safra asitlerine baktır. Kolestaz olmuşsun muhtemelen. İnş değildir ama öyleyse ilaç başlar ve 37 de bebeği alıyorlar♥️