Günde en az 2.5-3 lt su içerim. 1-2 maden suyu içerim, meyve yiyen biri değildim ama elimden geldiğince yiyorum özellikle kiraz kayısı gibi meyveler kilo aldırırmış bebeğe. Günlük 1 bardak süt içerim, 1 yumurta yemeye özen gösteririm, kaşar peyniri, ceviz yerim. Karbonhidratı en en aza indirgedim ödemden dolayı. Sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum. Paketli ve içinde palm yağı bulunan şeylerden uzak duruyorum. İlaçlarımı düzenli içerim muz yerim. Oğlumun kilosu ve boyu bikaç hafta önde gidiyor gelişimi çok güzel bunlar sayesinde.