12 Haziran’da transfer oldum yolk sac hala oluşmamış kese de tam yuvarlak değilmiş pazartesi tekrar gideceğim benzer şey yaşayan varsa sonuç ne oldu acaba,açıkçası ben şu an düşük yaparım diye düşünüyorum lekelenme var ama kanama alanı kesenin uzağındaymis, umut verebilcek olan var mı