Eflosunannesi Merhaba hanımlar Adet döngüme göre 3 gün gecikmem oldu test verdim 51 çıktı değerim sizce normal mi düşük mü emin olamadım yarın tekrar kan vereceğim yaşayan oldu mu böyle
1melek-annesi Eflosunannesi benim iki gün gecikmede 67 çıktı degerim korkulacak bişey yok geç döllenme olmuştur ben su an adet gününe göre 16 haftaliigim ama geç döllenme olduğu için 14 haftalık gebeyim seninkide benim gibi geç döllenme olmuştur 😊
yenibirannis Eflosunannesi önemli olan betanın kaç cıktıgı değil Bnmde adetime 4 gün erken lan vermmle 200 çıktı mesela progesteron hormonuzun 15 ve üzeri çıkması sağlklı ve güzel bi gebelik olduğunu gösterrmiş Dr öyle demişti saglkla alırsınız inş kucağınıza olumsuz şeyler düşünmeyin 😇
Mine9166 Eflosunannesi kimyasal gebelik olup olmadığı tek bir değerle belli olmaz ben 44 le öğrendim gebeligimi bundan sonraki yükselişler önemli.
Papatyahanimm Eflosunannesi yumurtlama gununden bir hafta gec yumurtlamisindir . Gec dollenme olunca insan dusuk degerde ogreniyor. 2 kat artis var mi diye 2 gunde bir kan ver
Mekklc Ben 59 ile öğrendim şu an 7+5 haftalığız ve öğrendikten sonra hiç kan vermedim bir hafta sonra keseyi gördük 🥰 sağlıcakla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🥰 moralinizi bozmayın
Eflosunannesi 1melek-annesi bundan öncede kimyasal gebelik yaşadım o yüzden korkum adetim 2 gün geçti normal mi bilmiyorum endişeliyim
Eflosunannesi yenibirannis ama benimkine düşük dediler işte korkum o önceden de yaşadığım için içim içimi kemiriyor maalesef
Mine9166 yenibirannis progesteronda bazen yaniltabiliyor benim 4 lerdeydi igneler ve ilaclarla toparladi simdi 28 haftalik olduk.