Kzlar oğlumu suni sancıyla doğurdum normal sanciyi bilmiyorum sanki acemiyim 36+5 teyim ve sabahtan beri karnıma belime adet sancısı gibi ağrı giriyor rahatsız ediyor ve gitmiyor iki dkka gidiyor tekrar geliyor bebek hareket ediyor doğum mudur sizce gerçekten iyi hissetmiyorum ya