Ben aldım kurdum bi sorun yaşamadım belki aparatlarını ters takmışsınızdır. Kontrol ettiniz mi doğru mu diye. Ben de alt değiştirme aparatının takma yerlerini ters takmışım farketmeden. Oturmuyor yanlış geldi falan dedim sonradan farkettim yanlışımı. Düzettim sonra oturdu sorun çıkmadı.