Gm1709 Hanımlar merhaba doğumdan sonra hemşireye verilmesi için isimli tulum beyaz uzun ve kısa zıbın eldiven şapka battaniye bez koydum yeterli mi sizce ? Alt üst takım da koymam lazım mı ? Yanıma fazlaca aldım ama hemşireye bunlar verilse yeter mi ?
funnymummy Gm1709 isimli tulumu isterseniz 2.seferde kullanın kan oluyor ya Bebişlerde genelde öyle yapıyorlar ama siz bilirsiniz
Amineazra Gm1709 ben alt üst takım, eldiven, şapka, çıtçıtlı zıbın, battaniye ve bez koydum tabi isteyen alt üst yerine tulum tercih ediyor çevremde çoğu kişi alt üst tercih etmişti o sebeple bende öyle yaptım
Gm1709 Amineazra benim de çevremde çoğu kişi alt üst koymuş tulum koyarsam sıkıntı mı olur diye aklımda soru işareti kalmıştı sanırım ben de alt üst koyacağım çok teşekkür ederim