Canlarım 27 haftayız ayak şişmesi için acil olarak akşam saati devlete gittim kadın doğumcu tahlillerimi aldı tansiyonum biraz yüksek çıktı muayene ye aldı
Ama öyle bir acı yok çatıda yapılan bu muayene sonrası o gün ve ertesi gün adeta yürüyşüm değişti acıdan bu muayene hep böyle midir yoksa sert davranan bir doktora mı denk geldim acaba gözlerimden yaşlar aktı adeta yaparken