Kızlar bugün çatı kontrolü oldum. (Hiç korkulcak gibi değilmiş) fakat bebek henüz aşağı inmemiş ve başı kanalda değil. Şu an baş aşağı pozisyonda ama onu yola sokmak için bugünden itibaren çalışacağım. Hangi hareketleri yapmam lazım ve ne kadar sürer sizce? Biran önce doğurmak istiyorum.