Arkadaşlar merhaba 4 gündür ölüyorum sağ böbreğim büyümüş ağrıdan duramıyorum böyle bir şey yok benim gibi olan arkadaşlar var mı neler yaptınız ben şu an 23 haftalık gebeyim bebek büyüdüğü için organları sıkıştırıyormuş yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum nasıl geçecek bu ağrı doktora gittim parol verdi o da hiçbir işe yaramıyor zaten