Meyra32 bize doktor bebeği sallanmaya alışyırmayın emzirin uyusun göğsünüzde bırakın yatağa demişti benim ilk gebeliğimde öyle yapmıştım beşiğini bile sallanan almadım ayaklara sallamadım hiç alıltırmadım sallamak sersemletiyor salonda ikinciye gebeyim yüne öyle düşünüyorum