Neslihan1 ben umraniye devlete gidiyorum devamli orda kontrollerim mehmet özdemir, pınar kavak, gökçen ilhan ve nida hanim çok iyiler çok güzel ilgileniyorlar ben hep onlara alıyorum ama sakın osman gökçe ye alma çok cins ve ilgisiz bir doktor tavsiye etmem