FKRKS29 özelde doğum yaptım en azından benim doğum yaptığım yerde doğumhanede hiç erkek yoktu. Önlük giydiriyorlar doğum için, dizimin biraz altındaydı, arkası çıtçıtlı. Doğum sırasında şalım başımdaydı hiç çıkarmadım. Doğum gerçekleştikten sonra giyinmeme yardım eden bir abla vardı, kapıda bekleyen eşimden pijama takımımı falan aldı. Öyle giyinmeme yardım etti, çıktım sonra sorun yaşamadım hiç yani 💜 şimdi ikinciye hamileyim, bu sefer hani hazır boneler var ya geriden sarmal şekilde yapılmış onlardan alıp doğum anında onu takmayı düşünüyorum, şal biraz sıkmıştı o an.