Trendyoldan Rabi mobilyadan 3 kapaklı dolap ve şifonyer aldım. Gayet memnun kaldım. Kıyafetleri de ben erkenden yıkayıp ütüledi. Valizi, çantayı da erken yaptım. Şu an 34+4 haftalığım neredeyse 30 haftalıkken hallettim. Bununbir zamanı olduğunu düşünmüyorum. İyi ki de erken yapmışım. Çünkü şu an aşırı ağırlaştım. Hava da çok sıcak. Şu zamanlarda uğraşamazdım heralde😂