Hilal9797 ben bugun disciye gittim 17+5 günlüğüm baktı doktor yapılacak islemleri ve aneztesi kullanacagını bi kagıda yazıp kase imza attı yarın kadın dogum doktoruma götürücem, kadın dogum doktorumda önce bebise bi bakalım sonra onaylarız kagıdı dedi. Ama dis hekımım ılk 3 ay ve son 3 ay asla önermediklerini söyledi. Siz yinede doktorunuza sorun mutlaka.