Hilalcikkk Bugün öğrendim idrar enfeksiyonu olmuşum o kadar ağladım ki antibiyotik verecekmiş doktor ki ben sağlığımda bile doğru dürüst kullanamazken karnımda bebek var çok üzülüyorum
Yenibirii Hilalcikkk bunu bu kadar büyütmeye gerek yok ki cogu kadinda oluyor maalesef bende aylardir ugrasiyorum antibiyotik de kullandim bebegim saglikli cok sükür..
sselinn Hilalcikkk bende 2 kutu 1000lik antibiyotik kullanmıştım. Kullanmazsan daha büyük sıkıntı olur demişti doktor.
Hilalcikkk Bsrslr birşey demedi daha sonuçları gösterdim ilaç yazıcam dedi özel doktorum randevum haftaya
Bsrslr Hilalcikkk hamilelikte herseyimiz değişiyor oda değişiyor asla ilaç kullanmazken mecbur kalıyoruz sizi anlayabiliyorum Rabbım şifa versin duzelirsiniz insaAllah