Superisii__1 Nur124 31 de başladı şuan 34 haftalığım hiç geçmedi. Göz doktoruna gittim doğumdan sonra geçer dedi ama bilemedim inşallah öyle olur. Sizinde mi öyle ?
Superisii__1 Nur124 çok sinir bozucu birşey gerçekten umarım doğumdan sonra hormonların düzelmesiyle geçer