MerveSoner45 Doktor 38+6 haftaya verdi 26 temmuza 2. Sezeryan olacak geç değilmi 1 hafta öne çekelim dedim izinliyim dedi tek ameliyat günü çarşambaları daha 20 gün var sıcaklar acayip of of nasıl dayanıcam bilmem 😔