Gizemyunusduman Hanımlar 13 haftalık hamileyim uzun süredir dikkat ediyorum ne zaman tatlı yesem kasığımda ufak ufak sancılar hissediyorum bu neden olabilir fikri olan var mı acaba ya da başına böyle bişey gelen ?
svmeybgl Gizemyunusduman rahim büyümesinden kaynaklı olabilir bende de çok oluyordu . Endişe duyuyorsanız doktorunuza danışın
Gizemyunusduman svmeybgl çarşamba günü kontrolüm var zaten o günde sorucam ama dikkat ettim özellikle tatlı yediğim zamanlarda az az sancı oluyo