İlk hamileligimide burda paylaştım ama simdi durum farklı. İkinci bebek planımız yok istemiyoruz yani lohusa deptesyonu gecirmis ve kolik bebek buyuten biri olarak asla. Bebegim daha 15 haziranda 1 yasina girdi. Bu ay adet olmadim korunuyoruz adetim bu gun itibari ile 15 gun gecikti. 5 gun geciktiginde test yaptim negatif 9 gun gecti yine test yaptim negatif. 10. Yada11. Gunde test yapmaktan biktim gidip kan vereyim dedim negatif. Ama adet olacakmisim gibi kasiklarim belim agriyo dun gece de oyle bi ağrı vardı. Bugin test yaptim bu sekilde cikti. Ve ilk bes dakika da yani beklemedim de uzun hemen boyle oldu. Yani kanda negatif olup 4-5 gun sonra testte boyle cikmadi normal mi. Yarın sabah ilk idrarla tekrar test yapacağım.
https://www.hizliresim.com/q3lns03