Gizemyunusduman Gozdeli embriyo içerde büyüdüğü için zaman zaman böyle ağrılar olabilirmiş ama sizi çok zorlucak kadarsa doktora gözükmenizi öneririm
Berenannesiceren Normal bende 2 hafta önce yaşadım doktorumla görüştüm normal dedi fakat yürümekte zorluk çekecek kadarsa görünmek gerekebilir
Gizemyunusduman Gozdeli adet sancısına benziyo dimi benim ilk haftalarımda öyleydi doktoruma sorduğumda çok normal dedi embriyo büyüdükçe bu sancılar kasılmalar olucak dedi