Selam kızlar hamileliğimi nasıl öğrendiğini sizinle paylaşmak istiyorum belki bir kaç kişiye yardımcı olabilirim bu konuda. Adetime 8 gün vardı erken gebelik testi yapmaya karar verdim çünkü aşırı derecede akıntım vardı ama temiz akıntı kokusuz ama o kadar çoktu ki sanki altıma kaçırmış gibi hissediyordum. Bir de aşırı derecede uyuyordum.
Göğüslerimde hassasiyet çok yoktu yani adet öncesi gibi bir ağrı vardı ama aşırı değildi.
Erken gebelik testini aldım hatta yaparken içimden dedim ki niye yapıyorum ki kesin çıkmayacak çünkü daha sekiz gün vardı adetime. Sabah idrarıyla yapmadım normal öğlen saatlerinde yaptım iki 3 dakika sonra silik çizgi çıktı inanamadım gittim kan verdim ve beta hcg degerim 16 çıktı. tabi ben ihtimal vermediğim için inanmayıp birkaç gün bekleyip tekrardan kan verdim değerlerim yükselmişti. Sonra eşime söylemeye karar verdim oda inanamadı biz evleneli üç ay oldu yani bu kadar çabuk olacağını hiç düşünmemiştik çünkü benim yumurtalıklarımda sorun vardı sağ yumurtalığından ameliyat olmuştum.. Doktora gittiğimizde doktorum sağdan yumurtladığımı söyleyince çok şaşırdım ve sevinmiştim şimdi ise 6 haftalık hamileyim ve bu cumartesi kalp atışlarına inşallah dinlemeye gideceğiz. Rabbim isteyen tüm herkese evlat nasip etsin benim hamileliğimi öğrenme hikayem bu şekildeydi kızlar❤️